Mengenai Saya

Foto saya
aku hanyalah aku ...... mengulas helai kata menjadikan sebuah sajak

Minggu, 25 April 2010

Selamat tinggal masa lalu



Tlah Kututup hatiku untuk namamu
Walaupun airmatamu menetes tiada henti
Biarkanlah aku sendiri tanpamu lagi
Walaupun sepi kurasakan tanpa kau disini

Kuingin kau jauh dariku meski hanya bayangmu
Agar tiada rasa benci lagi
Saat kau pergi tinggalkanku usahlah kau kembali lagi

Selamat tinggal masa lalu biarkan aku melangkah
Maafkanlah segala yang pernah kulakukan..
kan ku pendam dalam2 kenangan tentang kita

Dengarlah.................
jeritan hati ini..
Ku kan melupakan tentangmu
Lihatlah................
aku disini berdiri tegap.... dan tegar bagai karang...
kan kuteruskan langkah ini tanpamu...


___________________________________________ semarang 26-01-2010

Tidak ada komentar:

Posting Komentar